(English below)
LÆS GERNE HELE BESKRIVELSEN! :)
100 meter fra Københavns centrum. 5 værelses lejlighed på 140kv2 med 3 andre beboere. Med udsigt til Rådhustårnet fra værelset.
Værelset er møbleret :)
Ikke en udelukkelse, men….
Vi foretrækker pendlere (frem for alt) Også da værelset ikke er det største :)
Det er dog ikke udelukkelse, hvis man ikke er pendler, da kemi og personlighed er det allervigtigste for os! :)
Elevator i ejendommen, gulvvarme, dør tlf (med kamera), meget lys og lækker lejlighed, som nyopført ejendom (stod klar d. 12/1 2018)
Huslejen er inkl. alt plus: stor fælles altan ud fra stuen, vaskesøjle (vaskemaskine og tørretumbler) 2 toiletter (det ene med bad, det andet er fælles - men alle kan selvfølgelig bruge badet), highspeed internet, stort tv i stuen.
Rikke:
Jeg er en 39-årlig kvinde.
Arbejder meget.
Simon
28 år
Arbejder meget.
Alex
27 år
Arbejder meget
Vi er meget nemme at bo sammen med, da vi ikke har de vilde husregler og er ret omgængelig. Vi tror på, at man kommer længst ved at bruge sin egen sunde fornuft. Vi er glade, positive mennesker :) Vi er vilde med at nyde København med et glas vin og laver fra tid til anden ting sammen :)
Men vi ønsker en, der gør rent af egen vilje! Dette er MEGET vigtigt og et krav fra mig (Rikke)
Vi ønsker et pænt hjem, så man skal gøre rent efter sig (vi har dog robot støvsuger) men vi skal alle gøre rent af egen vilje på fællesområderne (vaske gulv, gøre køkkenet rent, rengøre køkkenvasken for madrester efter madlavning osv.) og ikke skubbes igang med det (vi gør selvfølgelig alle rent på fællesområderne) Dette er et krav for at bo sammen med os :)
Vi ønsker, at folk føler sig hjemme i lejligheden og ikke går på listetå - når det så er sagt, ønsker vi, at dem, Rikke lejer værelse ud til, har i baghovedet, at det er hendes lejlighed og respekterer/passer godt på lejligheden, som var det deres egen (det er her den sunde fornuft kommer ind) :)
Jeg, Rikke, vågner tidligt pga. arbejde (mellem 3-5 om morgenen i hverdagene) Derfor foretrækker vi, at der ikke er larm i lejligheden efter 20:30 (i hverdagene - ikke weekendenerne) Det betyder ikke, at man ikke kan tage noget at spise, hygge osv., men det betyder, at man skal være forsigtig med at larme (køkkenet ligger tæt op af mit værelse, så jeg vil foretrække, at man ikke kokkere den helt store ret efter 20:30, da det ofte ikke er lydløst) :) Jeg er selvfølgelig også rigtig stille, når jeg står op om natten (laver ikke mad eller noget) så jeg heller ikke vækker andre i lejligheden :)
Man SKAL(!!) kunne med hunde og elske at have dem omkring sig, da Rikke har 2 små chihuahua’ere.
Vi er rigtig nemme at bo sammen med og kan lide hinanden. Det allervigtigste for os er, at vi alle kan lide hinanden og har god kemi :)
Skriv et par linier om dig selv og send det vores vej, såfremt du er interesset i værelset :)
——————————————————
PLEASE READ THE ENTIRE DESCRIPTION! :)
100 meters from the center of Copenhagen. A 140 m², 5-room apartment shared with 3 other residents. The room has a view of Copenhagen City Hall Tower.
The room is furnished :)
It is not an exclusion, but….
We prefer commuters (above all), partly because the room is not the biggest. :)
However, this is not an exclusion if you’re not a commuter, as chemistry and personality are by far the most important things to us! :)
The building has an elevator, underfloor heating, a video door entry system, and is a bright, beautiful apartment in a newly built property (completed on January 12, 2018).
The rent includes everything, plus: a large shared balcony connected to the living room, a washer and dryer, 2 toilets (one with a shower, the other is a shared toilet – but of course everyone is welcome to use the shower), high-speed internet, and a large TV in the living room.
Rikke:
I am a 39-year-old woman.
I work a lot.
Simon:
28 years old.
Works a lot.
Alex:
27 years old.
Works a lot.
We are very easy to live with, as we don’t have a lot of strict house rules and are very easy-going. We believe that common sense gets you the furthest. We are happy, positive people :) We love enjoying Copenhagen with a glass of wine and occasionally doing things together :)
However, we want someone who cleans of their own initiative! This is VERY important and a requirement from me (Rikke).
We want a tidy home, so everyone is expected to clean up after themselves (we do have a robot vacuum), but we all clean the shared areas on our own initiative (washing the floors, cleaning the kitchen, removing food scraps from the kitchen sink after cooking, etc.) and should not have to be reminded to do so (we all clean the shared areas, of course). This is a requirement if you want to live with us :)
We want people to feel at home in the apartment and not feel like they have to walk on eggshells. That being said, we want the people Rikke rents a room to to keep in mind that it is her apartment and to respect and take good care of it as if it were their own (this is where common sense comes in) :)
I, Rikke, wake up early because of work (between 3:00–5:00 AM on weekdays). Therefore, we prefer that there is no noise in the apartment after 8:30 PM (on weekdays - not weekends) This doesn’t mean you can’t grab something to eat, relax, etc., but it does mean that you should be mindful of making noise (the kitchen is right next to my room, so I would prefer that you don’t cook a big meal after 8:30 PM, as it is rarely a quiet activity) :)
Of course, I am also very quiet when I get up during the night (I don’t cook or anything like that) so I don’t wake the other people in the apartment :)
You MUST(!!) be comfortable with dogs and love having them around, as Rikke has two small Chihuahuas.
We are really easy to live with and genuinely like each other. The most important thing for us is that we all like each other and have good chemistry :)
Write a few lines about yourself and send them our way if you’re interested in the room :)